Frost | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
To beer or not to beer czyli jak się urżnąć w SW | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poniższy tekst został napisany w oparciu o zasady stworzone przez Davida Lucasa Jak się upić w Gwiezdnych Wojnach? Tak samo jak w realu :). Jednak jak MG ma sobie poradzić gdy ten sam drink pije Wookie i Ewok? Może poniższe zasady okażą się pomocne: Aby ustalić wpływ alkoholu na danego osobnika trzeba określić siłę uderzeniową danego napoju (czyli jego "obrażenia") i porównać z wytrzymałością konsumenta. Innymi słowy, wykonujemy dwa rzuty a różnicę porównujemy z poniższą tabelką.
Obrażenia odniesione w czasie picia alkoholu oczywiście się kumulują. Wszystkie negatywne efekty wpływają na umiejętności Zręczności, na staminę, willpower, con i wszystkie inne wg uznania MG. "Obrażenia" i negatywne efekty zadane przez napoje *mrug* bezalkoholowe mijają po określonym czasie. Należy również pamiętać, że większość (duża większość) medykamentów w żaden sposób nie jest w stanie zlikwidować objawów upojenia alkoholowego. Pamiętajcie również, że osoba nietrzeźwa - jak sama nazwa wskazuje - nie myśli zbyt trzeźwo. Pisząc, że postać jest ogłuszona rozumiemy przez to, iż odczuwa ona wszystkie efekty takiego stanu opisane w głównym podręczniku, oprócz utraty przytomności. Oto lista kilkunastu napoi alkholowych razem o obrażeniami jakie mogą zadać :
|